Borsa de treball

La finalitat d'aquest servei és doble: d'una banda, la de coordinar i informar d'ofertes de lloc de treball per a nois i noies en fase de reinserció, i de l'altra, la d'oferir beques per a activitats de suport a la pròpia Fundació. Es tracta, principalment, d'explorar recursos laborals existents dels propis associats a la Fundació, així com també d'explorar altres recursos externs, fent un treball de mediació entre les famílies i les empreses.

Pensem que cal també realitzar un seguiment tant per garantir que els nois i noies que reben aquest ajut tinguin un seguiment psicoterapèutic, com també de garantir que les famílies i empreses que ofereixen aquest servei puguin rebre assessorament continuat.