Famílies d'acollida

Aquest servei el definim com un servei temporal d'acollida de nois i noies ingressats que puguin ser acollits per una família (que no sigui la pròpia), inicialment en caps de setmana i festius.

El treball a realitzar també l'hem desdoblat tant en explorar les possibilitats d'habilitar FAMÍLIES D'ACOLLIDA entre els propis associats de la Fundació, com d'explorar altres famílies externes.

La funció principal és la de fer de mediació tècnica entre famílies, així com fer-ne un seguiment per tal d'avaluar els resultats de l'acolliment dels nois i noies acollits i de garantir formació i supervisió específica a les famílies acollidores.